Bărbatul la 40 de ani, ediţia a II-a

A apărut volumul SCRUM

Cabana Crucii lui Dăncuş din Munţii Coziei. Aici s-a scris o parte din vol. "Bărbatul la 40 de ani"

Cabana Crucii lui Dăncuş din Munţii Coziei. Aici s-a scris o parte din vol. "Bărbatul la 40 de ani"

Bărbatul la 40 de ani. Munţii Coziei

Bărbatul la 40 de ani. Munţii Coziei

Crucea lui Dăncuş cu tot cu el în foto

Crucea lui Dăncuş cu tot cu el în foto

Crucea lui Dăncuş din Munţii Coziei

Crucea lui Dăncuş din Munţii Coziei

Pasărea de foc. Scrum 7

Pasărea de foc. Scrum 7

Singur. Scrum 6

Singur. Scrum 6

Pustiit. Scrum 5

Pustiit. Scrum 5

Revoltă. Scrum 4

Revoltă. Scrum 4

Pierdut. Scrum 3

Pierdut. Scrum 3

Foc. Scrum 2

Foc. Scrum 2

Cozia. Scrum 1

Cozia. Scrum 1

Curcubeu la Cozia

Curcubeu  la Cozia

Lansarea romanului "Poveşti pentru Gabriella" la Clubul Iron City

Lansarea romanului "Poveşti pentru Gabriella" la Clubul Iron City

Friday, July 30, 2010

Tensiuni post-montane

Spaima unora că aş putea depăşi nenorocitele lor de investiţii culturale îmi strică mersul spre stele. Primesc telefoane, mail-uri şi chiar "vorbe binevoitoare" de la tot felul de cunoscuţi care se consideră prietenii mei. Nu pot lucra aşa, de aceea am plecat la Cozia pentru câteva zile. Trebuie să mă ţin de cuvânt şi să predau manuscrisul cărţii "Bărbatul la 40 de ani" la timp, editura nefiind deloc binevoitoare cu scuzele de tip balcanic.
Am revenit de la Cozia - de acum răspund la telefon, la mail-uri etc., dar nu vă iluzionaţi, Adrian Botez va apărea în continuare pe site-ul www.revistasingur.ro iar cei care scriu articole împotriva ungurilor, la fel.
Oare de ce nu vin detractorii şi ungurii să răspundă la ce apare pe site? Internetul îţi dă un oarecare anonimat, dar nu la nesfârşit. Şi înainte ca autorii, conform legii, să răspundă pentru ceea ce scriu, prima dată eu voi răspunde.

No comments: